Translate

20 gru 2014

Kolejne ozdoby świateczne

       Dla relaksu przed świątecznym stresem wykonałam jeszcze kilka ozdób choinkowych. 
Ostatnio zrobiłam inne bombki niż poprzednio. Tym razem z filcu. Posłużyłam się instrukcją z tego bloga:
Do wykonania potrzebny jest filc, koraliki i cekiny oraz nitka i igła.

Bombka wykonana z 6 elementów filcu

Tą bombkę wykonałam z 4 elementów filcu. 


        Wykonałam też papierową gwiazdkę, tak na próbę. Kwadratową kartkę 21x21 cm złożyłam w trójkąt podobnie jak tu: Jak złożyć kartkę do zrobienia gwiazdki? Z tym, że ja na końcu nie odcinałam rogów wykonując ten wzór.

Wzór odrysowałam ze znalezionego w sieci:
Taki był efekt końcowy:


       Druga gwiazda powstała z resztki kartki odciętej do wykonania poprzedniej. Wielkość 8 cm.



      Do tego wykonałam jeszcze jedną bombkę ze styropianu. Użyłam cekinów fioletowych, fioletowej wstążki, oczywiście szpilek.





Do wykonania tego wzoru bombki cekinowej użyłam: ciemno-różowych cekinów, jasno-różowych cekinów, fioletowej wstążki.





Nie zapominajmy także o pomarańczach z goździkami - pięknie pachną i zdobią stół.






2 komentarze:

  1. Hejka, przepraszam, że ostanio nie dodawałam żadnych komentarzy, ale nie miałam kiedy. :)
    Notka jak zawsze świetna. Pozazdrościć talentu plastycznego. Ozdoby są genialne ! Nie wiedziałam, że ze styropianu, czy z filcu można zrobić takie wspaniałe rzeczy. Super !
    Pozdrawiam K@te. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talentu to ja nie mam, moze kiedyś coś lepiej potrafiłam, ale teraz już nie.

      Usuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.