Translate

24 mar 2015

Limitowana kurtka Michael Jackson HIStory World Tour

Dwa dni temu zajrzałam na olx.pl na moje konto, gdzie mam zapisane obserwowanie poszczególnych tematów. Zajrzałam pod słowo "Jackson" i wszystkie nowe ogłoszenia, które dodano. Znalazłam tam interesujące ogłoszenie.


Żeby nie było, że kłamię co do ceny. Screen ogłoszenia.


Trochę faktów...
Era: HIStory Tour 
Typ: Oficjalny 
Rok: 1997 
Kolor: Czarny
Rozmiar: XS 
Licencja: Mama Concerts & Rau 
Kraj: Niemcy

Inne informacje z metki:
AA96/MJ-007-1
Limited Edition
Materiał: skóra, polyamid/nylon



Zdziwiła mnie bardzo niska cena: 45 zł. Początkowo pomyślałam, że to błąd, ale okazało się, że jednak nie. Napisałam do sprzedawcy pytanie czy oferta jest aktualna, bo wiedziałam, że na taki towar będzie dużo chętnych. Byłam prawie pewna, że już nie będzie aktualne, ponieważ minęło prawie 36 godzin od dodania ogłoszenia. I tu niespodzianka! 
Dogadałam się ze sprzedającą i jeszcze dostałam rabat, tak, że za samą kurtkę zapłacę 40 zł (przesyłka 15,50). (Ostatecznie za samą kurtkę wyszło 36 zł). Trafiła się prawdziwa okazja, tym bardziej, że to limitowany produkt i bardzo trudno dostępny, a tym bardziej w tak niskiej cenie. 
Ostatnio cena minimalna (w Internecie) to około 200 zł, maksymalna to nawet powyżej 1000 zł!

Grzechem wręcz byłoby nie skorzystać z okazji jaka się trafiła i nie mieć tej kurtki w kolekcji. Czasem przez niewiedzę sprzedającego co do oferowanego przez nich produktu można kupić unikat za grosze.
A to zdjęcia:
Przód
Tył
Logo, które jest z przodu
Logo z tyłu kurtki
Bardzo się cieszę z tego zakupu. 
--------------------------------------------------------------------------------
Następny post jeszcze nie wiem kiedy będzie i o czym.

8 komentarzy:

  1. Ale ci się trafiła okazja, miałaś szczęście, bo ta kurtka faktycznie jest droga. Jest tez chyba w stanie idealnym (tak wygląda na fotkach), to tym bardziej okazja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zazdroszczę! Szkoda że ja nie mam szczęścia do takich okazji

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zakup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko 40 zł, na necie chodzą po minimum 500 zeta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz takie kurtki są na topie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka. Unikatowa 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam właśnie taką kortke. Ile teraz jest warta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.