Translate

17 sie 2018

Worek z napisem nawiązującym do słynnego logo

Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie "zmalowała". Zawsze przed MJowiskiem działam twórczo w temacie dotyczącym Michaela Jacksona. Tym razem też tak było. 

W zamyśle co prawda była torba zakupowa ale ostatecznie wyszło co innego. Z racji, że to była moja pierwsza próba malowania a nie wyszywania na tkaninie to postanowiłam wypróbować najpierw własne umiejętności. Przy okazji innych zakupów widziałam zestaw kreatywny - pastele do tkanin z workiem z bawełny. Postanowiłam, że najpierw to wypróbuję i tak powstał worek z cytatem z krótkiego filmu do piosenki.
Na końcu posta zobaczycie efekt końcowy.














3 komentarze:

  1. Super, i to tylko malujesz tymi pastelami czy jeszcze zabezpieczasz jakimś płynem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W instrukcji na pudełku było, że wystarczy przeprasować przez papier, później wyprałam i na razie nic się nie stało z napisem.

      Usuń
  2. Na torbie zakupowej byłby super taki napis

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.