Translate

12 wrz 2018

Podsumowanie jubileuszowego zlotu fanów Michaela Jacksona

Jak co roku pod koniec sierpnia najbliżej daty urodzin Michaela Jacksona, w Łodzi odbył się (podobno ostatni - ale ja tych ostatnich to chyba z pięć przeżyłam) zlot fanów. 
Jak zawsze były konkursy taneczne i wokalne. Po północy tradycyjnie odśpiewaliśmy Happy birthday i wznieśliśmy toast ale pierwszy raz nie był to szampan a Pepsi w puszce z wizerunkiem MJ. Ustawiliśmy się też do wspólnego zdjęcia.

Filmiki nie pokazują w pełni tego jak wyglądała zabawa.


Taki żarcik ;)

Konkurs wokalny:



Wyniki konkursów:

Filmików było więcej nakręconych, jednak nie wszystkie wrzuciłam na yt. Nagrałam też występ zwyciężczyni konkursu wokalnego - Kingi. Jak znajdę filmiki na dysku to edytuje post.


Ten weekend spędziłam w Łodzi ponieważ dnia następnego był koncert plenerowy Michała w Poddębicach. Pogoda była raczej jesienna, objazd przez las przez wypadek ale koncert był znakomity. Fotek oczywiście zrobiłam wiele ale wstawię tylko jedną.




3 komentarze:

  1. Fajny weekend miałaś. Mam nadzieję że to nie ostatnie MJ owisko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że nie ostatnie. Na razie Klub w którym impreza była ostatnio działa i oby do sierpnia tak zostało.

      Usuń
  2. Świetna impreza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.