Translate

22 lis 2015

"This is us" Backstreet Boys

Dziś post o innej muzyce niż dotychczas. Tym razem nie będzie dotyczył Michaela Jacksona.

Jakiś czas temu kupiłam płytę "This is us" Backstreet Boys. Od dawna chciałam ją mieć ale jakoś okoliczności nie sprzyjały jej zakupieniu. Ostatnio się udało. 

Płyta była wydana już jakiś czas temu (w 2009). To siódmy studyjny album grupy a drugi, który nagrali po tym jak Kevin zawiesił swoją działalność w zespole (czerwiec 2006). 

Singlem promującym była piosenka "Straight Through My Heart", do której nakręcono teledysk.



Kolejnym singlem była piosenka "Bigger" (Teledysk kręcono w Tokio)



Zespół przy nagrywaniu albumu pracował ze szwedzkim producentem Maxem Martinem (tworzył największe hity zespołu, pisał piosenki dla Britney Spears) oraz z innymi m.in. T-Painem czy Ryanem Tedderem.
This is us
Backstreet Boys
2009 
Sony Music Entertainment
88697596182


Stan: używana, ale w stanie idealnym. Cena 14 zł. 

Lista piosenek:

  1. "Straight Through My Heart (Main Version)" - Piosenka rytmiczna, dobra do tańca, ale nie pasująca stylem do tego co znałam do tej pory. Plusem jest tu sporo wokalu Howiego, który na poprzednich płytach miał mniejszy udział. Co to teledysku to nie podoba mi się to, że za bardzo obraz miga, nie można skupić wzroku. Moja ocena: 4-
  2. "Bigger" - Jedna z moich ulubionych na tej płycie. Całkiem przyjemnie się jej słucha, plus teledysk. Powraca do dawnego stylu muzycznego chłopaków, czyli tego co lubię najbardziej. Moja ocena: 5+
  3. "Bye Bye Love" - Moja ocena: 5
  4. "All Of Your Life (You Need Love)" - Bardzo podobny początek do nr 1 na płycie. Styl tej piosenki nie przypadł mi do gustu. Dobra jest na imprezę klubową, ale brak w niej dawnego stylu. Moja ocena: 3+
  5. "If I Knew Then" - Nie ma w niej nic co bym mogła zapamiętać jako wyjątkowe. Moje ocena: 3
  6. "This Is Us" - Ballada utrzymana w stylu szybkich piosenek na albumie. Ładna, choć nie porywa, podoba mi się jej zakończenie. Moja ocena: 4
  7. "PDA (Public Display of Affection)" - Ciekawa kompozycja, którą mogę ocenić na 5. Jedna z lepszych na płycie., została mi w głowie już po pierwszym przesłuchaniu.
  8. "Masquerade" - Moja ocena: 4
  9. "She's A Dream" - Wokal Briana świetnie nadaje się do takich ballad. Moja ocena: 4
  10. "Shattered" - To chyba mój numer jeden z tego albumu. Głos Howiego w tle pięknie brzmi i głos Briana jak zwykle zaczynający piosenkę świetnie współgrają łącząc się w całość. Moja ocena: 5
  11. "Undone" - Piosenka utrzymana w dawnym stylu, który lubię, ale z elementami łączącymi ją z tą płytą. Moja ocena: 4+
  12. "International Luv" - Piosenka z Pitbullem... W zasadzie najgorsza z całego albumu. Nie znoszę maniery śpiewania Pitbulla, kompletnie do mnie nie przemawia. Moja ocena: 3-
  13. "Straight Through My Heart (Jason Nevins Mixshow Remix)

Okładka

Środek płyty

Info o piosenkach

A.J.

Brian


Howie D.
Nick - nie wiem czy zasługa photoshopu czy Nick, bo wygląda na tym zdjęciu świetnie. 

Podziękowania

Tył okładki
Na płycie dominuje inny styl niż na poprzednich. Muzyka ewoluuje, słychać wyraźny wpływ tego co obecnie jest modne w muzyce. Dla mnie wieloletniej fanki (16 lat minęło) to kierunek w złą stronę. Nie widzę na płycie hitów na miarę tych z albumu "Millennium". Piosenki są w podobnej stylistyce, żadna nie wyróżnia się czymś szczególnym. Poprawny album, obsadzony w określone ramy. Nic mnie przy nim nie porwało, nie uderzyło. Dla mnie nie ma tego "czegoś". Płyta poprawna - ocena 4-. 


4 komentarze:

  1. Fajne te dwie piosenki, musze posłuchać reszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego słuchania, bo warto mimo wszystko, mimo mojej oceny niezbyt przychylnej. Warto też zajrzeć do innych płyt, szczególnie to tej najbardziej popularnej.

      Usuń
  2. Świetna nuta

    OdpowiedzUsuń
  3. A nowy album?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.