Translate

17 paź 2014

Koszulki z idolem część I

        W jednym z poprzednich postów pisałam o koszulkach ozdabianych ręcznie, tym razem napiszę o t-shirtach gotowych.
          Wiele osób szuka i lubi nosić koszulki ze swoim idolem. Rzadko zdarza się je kupić w sklepach, choć czasem pojawiają się w sieciówkach. Choć niektóre z nich mają dość duże ceny, np. koszulki z Zary zawsze są po około 90 zł.

Ja swoje kupowałam przez internet, czasem były one używane, kilka kupiłam w sklepie. 


Koszulka ta była dostępna w sieciówce H&M za 60 zł, ale ja swoją kupiła na tablica.pl za 15 zł. 
Nadruk ma efekt spękania, ale wbrew pozorom nie spiera się i nie niszczy. Koszulka jest z cienkiego ale miękkiego materiału. Nie rozciąga się (co może sugerować zdjęcie).







Kolejną koszulkę a raczej bluzkę kupiłam w sklepie za około 15 zł. Kilka miesięcy wcześniej widziałam taką u dziewczyny jadącej autobusem. Dostępnych było kilka kolorów: fiolet, szary, czarny, brzoskwiniowy, błękitny, jasny fiolet. Bluzka jest z rozciągliwego materiału a nadruk jest przyklejany z kryształków.





Koszulka "Next", którą również zakupiłam na aukcji w internecie. Jest dość długa, coś jak tunika. Na kołnierzyku i u dołu ma specjalnie zrobione przetarcia. Niestety ma jedną wadę, jest krzywa. Nie wiem czy to jest zamierzone czy też nie. Co prawda nie przeszkadza to podczas noszenia ale po praniu przy wieszaniu jest trochę problemów.


 


Tę koszulkę dostałam w prezencie od przyjaciółki. To raczej t-shirt dobry do spania niż do noszenia na co dzień. Jest duży.


3 komentarze:

  1. Wszystkie są bardzo ładne, ale najbardziej podoba mi się ta z Bad

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koszulki, ja mam tylko jedną koszulkę z Michaelem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy do spania czy nie każda jest fajna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.