Translate

23 paź 2014

Koszulki z idolem czesc III

           Kolejna i ostatnia część dotycząca koszulek, które posiadam. 

        Następną z koszulek, które kupiłam jest czarny t-shirt z bawełny. Nadruk robiony był w agencji robiącej koszulki na zamówienie. Koszt około 30 zł. Nadruk nie jest zbyt dobry, ponieważ twarz wyszła zbyt pomarańczowa i ma jakąś plamę.










Nadruk koszulki, niestety po części jest zniszczony.


Tył koszulki - niestety są daty.


      Kupiłam ją na aukcji w komplecie z wisiorkami, przypinkami i wycinkami z gazet za ... 2,50 zł. Nie lubię koszulek z datami i nie nosze ich.



Ten t-shirt kupiłam jak poprzedni. Jest on duży, jak typowy męski podkoszulek. Ten w przeciwieństwie do czarnego był w stanie idealnym.  




        A na końcu zostawiłam najlepszy mój zakup. Jestem z niego bardzo zadowolona. Sukienko-tunika została kupiona na tablica.pl za 15 zł. Jak sprzedająca napisała w opisie kupiła ją w Paryżu (może i tak, nie wnikam, bo to nieistotne). Cekiny są tak przyszyte, ze tworzą wizerunki Michaela ze zdjęć. Wygląda to bardzo ciekawie. Minusem było dla mnie to, że koszulka przyszła do mnie brudna, wolę nie wnikać co to było.

9 komentarzy:

  1. Genialna sukienka, po prostu boska. Zazdroszczę.
    Koszulki też fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tunika/sukienka faktycznie jest świetna, dobrze się prezentuje w całości. Jestem bardzo zadowolona z jej zakupu.

      Usuń
  2. Sukienka nieziemska! Jak najbardziej warta 15 złotych!
    Czegoś takiego z wizerunkiem Mika jeszcze nie widziałam... Tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza jest sukienka. Nie widziałam jeszcze takiej nigdzie. Świetny zakup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakup nie tylko tej sukienki, ale i koszulek, choć są duże to za taka cenę się opłacało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w swojej kolekcji tylko dwie koszulki, ale czasem pewnie będzie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza koszulka nie wygląda źle, nie widzę tej plamy. Jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja planuje kupić coś na allegro lub zrobić i szukam dobrych wzorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.