Translate

21 paź 2014

Tanie zakupy

           Wczoraj poszłam do sklepu typu second hand, żeby się rozejrzeć. W poniedziałki zawsze jest wszystko po 2 zł, a między 15:00 a 16:00 jest "happy hour", gdzie wszystko kosztuje 1 zł.
Ja poszłam przed 15, ale nim się rozejrzałam było już po tej godzinie i trafiłam na "happy hour". Wyszukałam kamizelkę w stylu militarnym i bluzkę, którą kupiłam tylko ze względu na cekiny. Wykorzystam je przy moim następnym pomyśle na koszulkę hand - made. Za obie rzeczy zapłaciłam 2 zł.







              Inni kupujący mieli pełne koszyki. Osobiście nie widziałam w sklepie niczego interesującego, są tam raczej ciuchy, które można określić mianem szmat. Czasem można coś wyszukać. Jeśli chcę kupić coś do noszenia na co dzień dla siebie wybieram inny taki sklep, gdzie faktycznie można coś wyszukać. Z tego sklepu korzystam tylko kiedy chce wyszukać coś do przerobienia, tylko w dzień gdy jest promocja.
Nigdy nie nosiłam ciuchów "z metką", nie miałam takiej potrzeby, nie widziałam jej.
             
Kamizelka, którą kupiłam jest w stylu militarnym, takim jakim nosił Michael Jackson. 
    
Niestety minusem jest brak guzika, ale z kupnem podobnego nie będzie problemu. Stan jej jest bardzo dobry, nie jest zniszczona.



Małym minusem też jest brak na drugim pagonie czarnego koralika. Ale to da się przerobić tak, żeby było idealnie. Brakujący koralik można zastąpić innym. 
   
Kolejnym zakupem była bluzka z cekinami, którą jak napisałam wyżej kupiłam dla cekinów.

Cekiny czarne i srebrne









        
Cekiny chcę wykorzystać do zrobienia, ozdobienia koszulki związanej z Michaelem. A tą, od której odprułam cekiny być może też przerobię, ale muszę nad tym pomyśleć.

3 komentarze:

  1. A co zrobisz z Michaelem? Wstaw na bloga. Kamizelka jest genialna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobię to co chcę to oczywiście wstawię, na razie nie będę pisać co to jest.

      Usuń
  2. Fajnie, że można trafić fajne ciuchy w second handach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.