Translate

31 sie 2015

Urodziny

               Przez to, że byłam na MJowisku, to w dniu urodzin Michaela nie dodałam postu urodzinowego.
Każdy składał mu życzenia, gwiazdy, fani, wszyscy. Ja co prawda jak wspomniałam post niżej wraz z innymi uczestnikami imprezy śpiewałam "Happy Birthday" i szampanem wznosiłam toast a na fb napisałam krótkie "Happy B-Day Michael" to czuję, ze to za mało. Dziś co prawda jest 31, ale...


                 Michael, gdziekolwiek jesteś, mam nadzieję, że jesteś szczęśliwy, twoje oczy są pełne blasku a na twoich ustach ciągle jest uśmiech. Zasługujesz na to. Życzę Ci też tego, żeby fani o Tobie pamiętali i z roku na rok było ich więcej, a nie ubywało jak to do tej pory jest. Artysta musi być zapamiętany, a ty byłeś legendą już za życia. Mam nadzieję, że nowe pokolenia fanów będą pielęgnować tradycje wspólnych spotkań i zabawy przy dźwiękach twojej muzyki, która przyniesie im radość. Wszystkiego najlepszego Królu!

* Mam nadzieję, że na życzenia nie jest za późno, bo składam je w zasadzie 3 raz. 

1 komentarz:

Dziękuję i zapraszam do komentowania.