Translate

9 lut 2016

Czas zmiany.

      Teraz znów będę mieć więcej czasu na dodawanie notek - powód prozaiczny - koniec pracy od marca. 
    Powiedziałam dość codziennemu mobbingowi, awanturom i poniżaniu, po dzisiejszym wydzieraniu się na mnie jak na gówniarza w szkole. Na razie korzystam z wolnego a co będzie później zobaczymy. Jak na razie postaram się częściej tu wpadać. 
       Teraz czas na odpoczynek, choć wcale mi nie szkoda, przynajmniej moje zdrowie psychiczne będzie w lepszej kondycji.

4 komentarze:

  1. Bardzo dobrze, jeśli jadąc do pracy czuje się skręcanie w brzuchu to znaczy że jest za wiele i trzeba powiedzieć dość. Gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie codziennie był mobbing. Codziennie awantury, wystarczył byle pretekst. Ale we wtorek po kolejnym razie jak na mnie bezpodstawnie się nadarł szef a ja poprosiłam, żeby tego nie robił powiedziałam dość! Nie będę "chłopcem do bicia" i ofiarą frustracji.

      Usuń
  2. I bardzo dobrze zrobiłaś, nie można dawać się zastraszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To okropne co tam się dzieje. Najgorzej, bo ten człowiek non stop przez urząd pracy szuka stażystów. A w urzędzie maja w nosie bo dla nich liczą się statystyki, a nie to, że ludzie skarżą się na danego pracodawcę.

      Usuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.