Translate

8 lut 2016

Jesienny krajobraz parku miejskiego

Jesienią, a dokładnie w ostatni dzień października (i pierwszy dzień listopada) przez to, że byłam w pobliżu parku postanowiłam skorzystać z okazji i przespacerować się przez jesienny krajobraz. Udało mi się uchwycić kilka ładnych momentów pokazujących kolory jesieni. (Dla przypomnienia ten sam park fotografowałam w styczniu tego roku).

Oto jak wygląda park jesienią:




Zapraszam do obejrzenia pozostałych zdjęć.








To jedno z moich ulubionych zdjęć






























To kolejne moje ulubione zdjęcie.










Tu niestety zdjęcie popsute, bo widać mój cień.




Post powstał w nawiązaniu do tego postu ze zdjęciami z parku ze stycznia 2015:
Poprzedni post o parku


4 komentarze:

  1. Przepiękne widoki, śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super focie, miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie inaczej jak kiedy za pierwszym razem robiłaś zdjęcia. Teraz bardziej zdjęcia mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, pięknie oddają klimat jesieni. A lato i wiosnę też planujesz sfotografować?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.