Translate

5 cze 2014

Kolekcjonowanie - LP "Skywritter" Jackson 5

To mój pierwszy, (no może nie pierwszy) post pisany na bieżąco, bez przenoszenia z poprzedniego bloga. Tym razem coś o moim kolekcjonowaniu różnych przedmiotów.

Od jakiegoś czasu kolekcjonuję m.in. płyty winylowe. Od 3 może 4 lat. Niedawno pocztą przyszła kolejna z nich.

Winyl 12 calowy. 
 Jackson 5
 "Skywritter"
 z roku 1973
Wydawnictwo Motown 
nr: M761L
Cena na rynku wtórnym: 25 zł (bez kosztów przesyłki, które kształtują się od 10-13 zł za winyl 12 calowy)


Stan płyty w opisie aukcji był EX. I tak też jest w rzeczywistości, płyta pomimo swojego wieku nie jest zniszczona, nie ma na niej rys. Była tylko zakurzona, jak w zasadzie każda płyta winylowa z rynku wtórnego. 




Opakowanie jak widać na zdjęciu jest w stanie bardzo dobrym, ma lekkie zagięcie oraz małe nacięcie z prawego dolnego rogu. 




























      
         Płyta włożona jest w kopertę na której widnieją zdjęcia członków zespołu. Koperta zawiera kupon, który fani mogli wypełnić i wysłać, a w zamian mogli dostać fotografię swoich idoli od 1 do 2 dolarów za sztukę.








Jakość nagrania jest dobra, nic nie przeskakuje, nie smaży, nie dudni.  
Recenzji każdej z piosenek nie będę zamieszczać. Są to klasyczne nagrania w stylu Jackson 5. Z wyraźnym brzmieniem instrumentów i wokalem wiodącym Michaela, w niektórych piosenkach często słychać też Jermaina. Płyta ta jakby ktoś szukał była dostępna także na CD.


Lista piosenek z płyty:


Side 1:
* "Skywritter"
* "Hallelujah day"
* "The boogie man"
* "Touch"
* "Corner in the Sky"(from the Brodway Musical: "Pippin")


Side 2:
* "I can't quit your love"
* "Uppermost"
* "World of sunshine"
* "Ooh, I'd love to be with you"
* "You made me what I am"

Piosenka "Skywriter":
 

A dla tych co jeszcze nie znają, cały album: 


*(zdjęcia robię telefonem 5 mpx, dlatego nie zawsze ich jakość jest rewelacyjna)

7 komentarzy:

  1. Świetna rzecz, bardzo zazdroszczę tego winylu. Ja niestety nie posiadań ani jego, ani płyty kompaktowej, którą nie sposób znaleźć w sklepach niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Uwielbiam muzykę Jackson 5, a posiadam tylko jedną ich płytę - chyba czas to zmienić :) Naprawdę świetna rzecz, czekam na kolejne takie ciekawe notki i dziękuję za komentarze na moim blogu!:)
    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, notki takie jeszcze będą, ale nie wiem kiedy, bo mam trochę rzeczy z Michaelem - ponad 300 i opisać każdą będzie trudno, ale może z czasem się da. I nie tylko o tym jest mój blog, bo go przeniosłam, jak będzie nowa notka dotycząca MJ i J5 to napiszę na twoim blogu.

      W sklepach płyt to raczej nie znajdziesz, cd "Skywriter" było na allegro. I tam też robię większość zakupów, ewentualnie polecam też antykwariaty - czasem tam mają winyle, targi staroci, bywają w niektórych miastach, antykwariaty za granicą, tam mają dużo płyt, czy w ostateczności ebuy. Powodzenia w szukaniu.

      Usuń
    2. A twój blog dodałam do ulubionych i będę zaglądać.

      Usuń
    3. Muszę przyznać, że na allegro zaglądam i często widzę bardzo fajne rzeczy, ale jakoś nigdy nie chciało mi się tam kupować - chyba pora zacząć. Co do antykwariatów - w moim mieście strasznie trudno znaleźć coś z Michaelem i zawsze wracam zawiedziona, ale na wakacjach postaram się gdzieś dalej pojechać i poszukać ;) Pozdrawiam

      Usuń
    4. Ja na allegro zaczęłam kupować jakieś 2 lata temu. Wcześniej nie pomyślałam, że mogę coś kupić wartego uwagi, wtedy w zasadzie jeszcze nie zaczęłam kolekcjonowania. U mnie w mieście teraz praktycznie juz nic nie ma z Michaelem, poza kubkami, które już mam. Ale czasem trafia się niezła okazja czy to na targu staroci czy w antykwariacie (co prawda w większym mieście).

      Usuń
  2. Super mieć winyle, ja jeszcze żadnych nie mam, ale zamierzam zacząć zbierać od "Thrillera".

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie można posłuchać piosenek z filmiku, bo go usunęli :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.