Translate

27 wrz 2015

Lalka Michael Jackson w stroju z American Music Awards

Na olx.pl była oferta... Tradycyjnie spytałam czy aktualna i poprosiłam o dane. Po raz kolejny się udało i tak za 30 zł kupiłam lalkę, którą od dawna chciałam mieć.

Tak powinno wyglądać pełne pudełko:


https://img0.etsystatic.com/059/0/6361051/il_570xN.729235964_pj8w.jpg
Michael Jackson w stroju z American Music Awards

Kilka faktów ....


Rok pochodzenia: 1984 
Wyprodukowane przez: LJN Toys 
Na licencji: 1984 MJJ Productions 
Kraj: USA
Typ: wydanie oficjalne

Lalka, którą kupiłam nie była w pudełku, nie ma butów, mikrofonu i okularów, ani stojaka. Wygląda tak: 









A teraz dla porównania zdjęcia obu lalek:



Według mnie lalka "Dangerous" bardziej przypomina Michaela niż ta z AMA. 

A Wam jak się podobają lalki? Co o nich sądzicie?

P.S. Post z drugą (a raczej pierwszą zakupioną) lalką także pojawi się na blogu.

8 komentarzy:

  1. Mnie się obie podobają, chciałbym takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Specyficznie podchodzę do tych lalek, takie rzeczy mnie trochę przerażają xD Ta opisywana w notce średnio przypomina Michaela, ale przynajmniej ma normalną głowę, w porównaniu do tej ogromnej z Dangerous :D Osobiście lalek bym nie kupowała, oczywiście co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalka "Dangerous" jest większa, dlatego ma większa głowę. :)

      W jakim sensie cię przerażają?

      Lalki w tym momencie mają wartość kolekcjonerską, dlatego są poszukiwane przez fanów.
      Ja akurat zbieram wszystko co ma związek z Michaelem.

      Usuń
  3. Ładne te lalki. Chciałabym takie mieć i kiedyś na pewno sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką lalkę ma 2 włączniki z mikrofonem i śpiewa. Zastanawiam się nad sprzedażą nie mam pojęcia jaka cena. Jest wielkości Kena od Barbie albo wyższa i ciężka. W pełnym kostium ie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno ocenić ile warta. Zależy od stanu ogólnego, od tego czy kompletna, niepobrudzona i niezniszczona i czy ma pudełko oryginalne.

      Usuń
    2. Zależy od stanu czyli czy jest cała, kompletna wraz z niezniszczonym, oryginalnym pudełkiem.

      Usuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.