Translate

12 lis 2015

Singiel "Blood on the dance floor" wersja czerwona

Zapraszam na kolejny post muzyczny....
Tym razem opiszę singiel cd  "Blood on the dance floor" wersję czerwoną.

Kilka faktów...
Era: HIStory Era 


Typ: wydanie oficjalne 

Wydawca: Epic 

Numer katalogowy: 664355 5 

Data wydania: 1997 

Kraj: Austria* 


Stan używany BDB z małymi muśnięciami, okładka idealna.
Cena: 14,50 (bez kosztów przesyłki). To unikatowe wydanie warto mieć w swojej kolekcji.


Singiel wyróżnia się tym, że częściowo jest przezroczysty w kolorze czerwonym.

Lista utworów:
  • "Blood on the dance floor" - To znana wszystkim wersja piosenki. Utwór jest mocny, ostry i wyrazisty. Podczas jej słuchania jest wyczuwalny niepokój, mroczna historia. Mocny beat perkusji idealnie wpisuje się w całość. Mnie osobiście bardzo się to podoba. MJ wykonuje utwór w sposób specyficzny - jakby ciszej, wyraźnie słychać ostrość wokalu co idealnie komponuje się z muzyką. Być może ja tak postrzegam tą piosenkę, bo znam historię jej powstania, dość mroczną. Moja ocena: 6
  • "TM's Switchblade Edit" - Zaczyna się spokojnie gitarą, by później przejść do szybkiego tempa. Remiks idealny do klubu. Tutaj poza głosem Michaela słyszymy jeszcze głos męski oraz dodatkowo chór. Moja ocena: 4
  • "Refugee Camp Edit" - Tą wersję znamy z teledysku. Na niektórych stacjach tv właśnie tą wersję piosenki emitują z wideo. Ta wersja jest nieco spokojniejsza od oryginału. Moja ocena: 5 - jest to mój ulubiony miks tej piosenki.
  • Fire Island Radio Edit" - Kolejna wersja klubowa z szybki i wyrazistym beatem. Moja ocena: 4

Ogólnie miksy nie są złe, nie raz słyszałam dużo gorsze. Te nie niszczą piosenki, zachowują jej charakter, choć nie do końca wpisują się w jej styl. 

A wy co sądzicie o tym singlu? Napiszcie w komentarzach.

4 komentarze:

  1. Nie lubię remiksów, ale te są spoko. Nie są przekombinowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzcionka!!! Nic nie widać, nie można nic przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam na tyle na ile mogłam. Blogger nie współpracuje - bo sam zmienia to co ja edytuję.

      Usuń
  3. Bardzo fajne remiksy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.