Translate

2 gru 2015

"As long as you love me" Backstreet Boys

       Teraz przyszła pora na recenzję singla najpopularniejszego boysbandu w historii muzyki i wbrew pozorom nie jest to Jackson 5, czy The Beatles ale zespół założony w latach '90 (dokładnie w 1993 roku) na Florydzie przez Loiusa Pearlmana* - Backstreet Boys.
       Singiel kupiłam za 2 zł w sklepie z ciuchami używanymi, był w stanie idealnym. Przy okazji znalazłam tam singiel Janet, Spice Girls i płytę La Toyi. 

Kilka faktów...
Wydanie: UK
Rok: 1997 
Jive/ Zomba Recording Corporation
Oznaczenie: 705.1723.3

W UK sprzedało się ponad 530000 kopii.

Tak singiel wygląda: 

Lista piosenek:
  1. "As Long as You Love Me" (Radio Version) - 3:32 - Piosenka z płyty "Backstreet Back", która jest świetną balladą. Była wielkim hitem. "Nie ważne kim jesteś, skąd pochodzisz, co robisz, ważne jest to jak długo cię kocham" - piękne słowa o miłości napisane przez Maxa Martina. Moja ocena: 5+
  2. "Quit Playing Games (with My Heart)" (E-Smoove Vocal Mix) - 6:48 - Zaczyna się długim klubowym wstępem, po czym słychać głos Briana i przy delikatnych rytmach beat ustaje po czym znów się pojawia i towarzyszy głosom chłopaków. W pewnym momencie ciągle powtarza się słowo "baby" śpiewane przez Briana. Piosenka jest idealna do klubów. Słuchający myśli, że to koniec i nagle słyszymy głos A.J. po czym znów słychać tylko muzykę. Moja ocena: 4+
  3. "Everybody (Backstreet's Back)" (Funked Up Mix) - 7:13 - Na początku typowym dla klubowych remiksów z lat 90-tych powtarza się "All night". Remiks średnio pasuje do tej piosenki. Moja ocena: 4-
  4. "Every Time I Close My Eyes" - 3:52 - Ballada, która szerszej publiczności jest mniej znana. Piosenka utrzymana w stylu zespołu z wiodącymi wokalami A.J. Mamy tutaj też "rap" Kevina, który jest czymś rzadkim w piosenkach. Moja ocena: 4


* kiedyś przy okazji jakiejś notki o nim wspomnę słowo.

3 komentarze:

Dziękuję i zapraszam do komentowania.