Translate

17 sty 2019

Tabliczka decoupage z ptakami

Tym razem będzie mniej pisania a więcej zdjęć ponieważ w tym poście chciałam pokazać tabliczkę wykonaną metodą decoupage. Zrobiłam ją w 2016 roku przed świętami. 
Cały wzór jest z serwetki, nie tylko ptaki. Natomiast niektóre elementy chciałam zaznaczyć bardziej dlatego też użyłam w tym celu kleju brokatowego. Z racji, że nie jest to obrazek typowo świąteczny a zimowy to postanowiłam go Wam pokazać. (Ten sam post opublikowałam na moim drugim blogu)








4 komentarze:

  1. Bardzo ładna tabliczka, ciekawy efekt uzyskałaś dodając brokatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie następny post?! Moze coś muzycznego o kolekcji lub coś o życiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie. Na razie na bieżąco jestem z postami ale na drugim blogu o biżuterii.

      Usuń
  3. Jakie ładne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.