Translate

20 paź 2014

Koszulki z idolem czesć II

Gdzie jeszcze poza aukcjami i sklepami możemy szukać koszulek? 
          Tak jak pisałam w poście o koszulkach ozdabianych ręcznie, możemy zrobić koszulkę w agencji reklamowej. Często w internecie można wybrać zdjęcie a firma wykona nam koszulkę. Możemy także szukać w sklepach z odzieżą używaną, bo czasem i tam się zdarzają. Ja osobiście nigdy nie natrafiłam, ale kilka osób trafiło. Być może po roku 2009 i w second handach był większy wybór. Na pewno za granicą mają większy wybór niż w naszym kraju. 

Ale ostrzegam! - Poszukiwania wciągają :)

Koszulki kupione w sieci.



       T-shirt z nadrukiem, który był okładką płyty "Michael". Koszulka kupiona na aukcji za 9,90, była używana, ale wiadomo, że takie rzeczy przed założeniem trzeba wyprać. Nie była zniszczona. Sprzedawca w opisie podał, że to męska koszulka. Ja jednak się z tym nie zgadzam, bo jest ona bardzo wąska, nawet jak na najmniejszy męski rozmiar. Po założeniu wygląda dobrze, przez to, że nie jest szeroka jak typowy podkoszulek. Oczywiście jest długa.

       Następną koszulką jest taką jaką miała także córka Michaela - Paris, z nadrukiem z płyty "Off the wall". Tą także kupiłam na aukcji za około 10 zł. Koszulka była w stanie idealnym.


Tą koszulkę też kupiłam na aukcji w internecie, ale ta była nowa. Cały czas można taką kupić u sprzedawcy RudeFood, ale w wyszukiwarce allegro należy szukać wpisując samo nazwisko MJ.
Nadruk na koszulce jest jakby gumowany. Z przodu mamy nadruk i z tyłu także - czerwoną plamę przypominającą krew. 

Nadruk koszulki

















Ta koszulka jest identyczna jak biała z poprzedniego postu.

CDN.

2 komentarze:

  1. Te dwie pierwsze i ta ostatnia - różowa są świetne. Tej ostatniej nie widziałam nigdy w sprzedaży, bo te pierwsze to kiedyś były gdzieś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z "Off the Wall" jest świetna, chciałabym taką mieć. Może jeszcze gdzieś natrafię na ten wzór.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.