Translate

6 mar 2009

Wiersze

inspiracja "I wanna be the rain"

-------------------------------------------------------------
wiersze pisane dziś w pociągu na stacji Łódź Fabryczna.
Inspiracja "Para olvidarte de mi"

~Nim mnie zapomnisz~

Zanim o mnie zapomnisz,
Pomyśl o tym co przeżyliśmy.
O wspólnych chwilach,
Spojrzeniach, uściskach
I o pocałunku.
Jak muśnięcie wiatru,
Lekkie ale niczym huragan.
Burzy wszystko

nie do końca jestem zadowolona ale to dlatego, że dawno nie pisałam.

-------------------------------------------------------

~Nowa historia~ Ł.F. pociąg


Rozstaliśmy się,
Odeszliśmy.
Czas napisać nową historię,
Historię dwojga,
Bez pary głównych bohaterów.

inspiracja "Para olvidarte de mi"
---------------------------------------------------------------------------------------------

~Cofnąć czas~ Ł.F. pociąg

Czasem chciałabym cofnąć czas,
Aby być znów zakochaną.
Bym mogła zmienić to co złe
I nie pozwolić Ci odejść.
-----------------------------------------------------------------------------------

~Nie to samo~ Ł.F. pociąg

Jesteśmy razem,
A jakby nas nie było.
Nasza magia prysła,
To już nie to samo.

2 komentarze:

  1. Historia dwojga bez pary głównych bohaterów - kazdy chyba coś takiego przeżył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.