Translate

24 gru 2016

Ozdoby świąteczne 2016

Dziś świąteczny post...

Radosnych, spokojnych i pełnych miłości świąt.

A tak przyozdobiłam dom...

Serduszko z akrylu. Wewnątrz decoupage i czerwone piórka.




Idąc za ciosem...  Talerzyk ozdobiony techniką decoupage
 
 Małą niedoróbkę przykryłam napisem.

A to pozostałe ozdoby zrobione przeze mnie oraz bombki brokatowe na wieszakach. Bombki kupione







Poza granatowymi bombkami pozostałe zostały wykonane przez mnie
 


To jest brzydactwo
 


Bombki kupione poprzedniego roku i wykorzystane w taki sposób
Tym razem choinka na czarno, tak jak zawsze chciałam.







 Stroiki także wykonałam sama.


6 komentarzy:

  1. Super. Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne świąteczne dekoracje :). Wesołych, zdrowych i szczęśliwych świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły na dekoracje. Szczególnie podobają mi się te przezroczyste bombki. I choinka ciekawie wygląda, nigdy takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka choinka marzyła mi się od dawna i w końcu mam. Co prawda kupiona rok temu, ale wtedy była ubrana na granatowo, a chciałam na ciemno, żeby był kontrast, róz dodałam tylko dlatego, że trochę smutno to wyglądało.
      Akrylowe bombki - nie chciałam robić decoupagem, więc wykorzystałam pióra kupione rok temu i w tym roku, a że miałam w ręku papierowy talerzyk to wymyśliłam, że ułożę je na piórach. Taki spontan w zasadzie.

      Usuń
  4. A w tym roku jaką miałaś choinkę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.