Translate

6 cze 2015

Wiersze

~ Bez pożegnania ~
Odszedłeś bez "do widzenia",
Nie wrócisz raczej już.
Zostawiłeś mnie ze złudzeniami.
Czy tęsknię?
Nie wiem.
Czy płaczę?
Łzy wyschły,
jak ocean bez wody.
... utonęłam ...

---------------------------------------

~ Upadła ~Widziałeś anioła.
Skąd nadleciał?
Czy był <tylko> dla ciebie?
Rozkoszuj się tym.
Ja już nic nie mogę ci dać,
bo co może upadła anielica?

...

--------------------------------
 

~ Zbyt zwyczajna ~ 19.08.2005r.
Wkroczyłeś w wielki świat beze mnie.
Jestem zbyt zwyczajna.
Ty wielki - ja mała.
Ale nieosiągalna (dla ciebie).
Pozostanę niezdobyta!

2 komentarze:

  1. Ten ostatni podoba mi się najbardziej, w tym pierwszym coś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuje pisać każdy wiersz oddzielnie i poprawić czcionkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.