Translate

31 maj 2008

Wiersze

~ Bez odpowiedzi ~10.11.2002, 27.10.2002

Czy to miłość?
Czy to zdrada?
W sercu pustka,
Nikt nie odpowiada.


-----------------------------------

~ Otchłań ~ 10.02.2003


Nie mówię "żegnaj" choć wiem, że muszę odejść
Nie mogę zostać, bo w otchłani się pogrążę.
Ona pochłonie i Ciebie
A po nas zostanie pustka.


----------------------------------------------

~ Słowa ~ 05.01.2003

Nie bądź ponurakiem,
Nie mów, że brak Ci słów
Prawdziwe uczucie ich nie potrzebuje
Bo jedno słowo może zabić to ...
To co tak wielkie jest.


------------------------------------------

~Jest ~ 05.01.2003

Jest jedna przepaść, która nas dzieli,
Jest jeden most, który nas łączy,
Jest jedno uczucie, które wygasa.
Postaraj się, niech zapłonie znów!


-------------------------------------------

to najgłupszy wiersz jaki napisałam:

~ Ideał ~(błędny) 11.12.2001

Dziś ujrzałam innego,
I poczułam dziwne uczucie do niego.
Był ideałem,

Ów ideał nazywano Michałem.
Choć tylko przez chwile byliśmy z sobą,
Poczułam się zupełnie inną osobą.
Nadszedł czas rozstania,
A jego twarz była godna zapamiętania.

1 komentarz:

Dziękuję i zapraszam do komentowania.