Translate

2 cze 2007

Wiersze moje własne

~ Zabierz mnie ...~         10.04.2005  23:54:04

Odchodząc zabierz mnie!
Choć cząstkę weź ze sobą!
Rozpłynę się we mgle
Wtopiona w błękit z oddali.
Odchodząc zabierz mnie,
Choć na krótką chwilę.
Niech pamięć twa nie przeminie
Przypomni ci co było piękne.


----------------------------- 

~ Kaprys ~         24.02.2005


Wszystko co dobre, ciągle przede mną.
Czekam na miłość,

Przyjaźń już mam!
Co mi zostało?
Wszystko dookoła
Żyję! Bo taki kaprys mam!

 ------------------------------------

~ To co zostało ~         24.02.2005

Miłość już była!
Odeszła gdzieś.
Coś się skończyło,
Nie wróci już,
Co więc zostało?
Wszystko co inne,
Wszystko co dobre
Być może też . . .

------------------------------------------

~ Zepsuta ~      24.02.2005

Pozwól mi odejść,
Zostawić coś po sobie!
Dostaniesz mą miłość,
Weź ją sobie!
Ja jej nie potrzebuję,
To ona nad nami góruje,
Kocha i czeka,
Nie ja!
Dla mnie nie ma już miejsca,
Bo jestem zbyt zła.
Dlatego zostanę samotna,
Do końca mego świata.

-----------------------------------






 

1 komentarz:

Dziękuję i zapraszam do komentowania.