Translate

13 lip 2016

Park miejski odsłona trzecia - wiosenna

Tym razem czas na post z serii "lżejszych", czyli mniej czytania a więcej oglądania. 

Kolejny raz postanowiłam idąc w kierunku centrum miasta przejść przez park miejski. Oczywiście nie odmówiłam sobie zrobienia kilku zdjęć o tej porze roku. Jak niektórzy pamiętają zimą w styczniu 2015 oraz jesienią w listopadzie 2015 sfotografowałam ten park o różnych porach roku. Wiosną kolory różnią się od tych latem czy na jesieni, dlatego chciałam to uwiecznić. Zdjęć nie jest dużo, ograniczyłam się do pewnej ilości, tym razem pominęłam rzeźby, bo akurat w tym czasie przebywała tam ekipa zajmująca się tym miejscem. 
Zaskakująco dużo w parku jest dzikich gołębi, były wszędzie! Niestety i tym razem nie było żadnej wiewiórki. 
Muszla koncertowa


Wiosenna soczysta zieleń
 


Drzewa dopiero co okrywały się młodymi liśćmi


Budynek Instytutu

Widok z mostu na rzekę

Kłódki zakochanych
Ale takie akty wandalizmu mogli sobie darować - pomazany most.







Kaczki wygrzewały się w wiosennym słońcu.


Za tym mostem jest ogród francuski z rzeźbami, niestety tym razem nie udało mi się ich sfotografować, bo na miejscu była ekipa porządkowa.
W kierunku wyjścia z parku przy szkole muzycznej. 

A tu posty dotyczące parku:
Zima <KLIK>
Jesień <KLIK>

4 komentarze:

  1. Te zimowe widoki w parku bardziej mnie urzekły, mimo iż nie było słońca i śniegu, ale coś jest w nich pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą :) Ale i tak jestem zdania, że park wygląda pięknie. Co do aktów wandalizmu, niestety pewnie z czasem pojawi się ich więcej...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to wyszło w pochmurny dzień ze słabszym aparatem 3mpx zrobiłam lepsze zdjęcia jak te wiosenne przy lepszym świetle i z lepszym aparatem 5mpx.
      Co do wandalizmu to na razie tylko takie oznaki, dobrze, że muszli jeszcze nie zamazali tak jak było przed remontem, ale to pewnie dlatego, że teraz jest monitoring, ale dla wandali i to nie jest przeszkodą.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ładne miejsce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.