Translate

1 cze 2018

Trzy wybrane nowości muzyczne z maja

Miesiąc maj zwiastował w wiele muzycznych nowości. Krótko przedstawię tylko te wybrane przeze mnie.
Zacznę może od Christiny Aguilery, na której nową muzykę wielu fanów czekało od dawna powoli tracąc już nadzieję, że ją usłyszą. Christina zaskoczyła nie tylko zmianą wizerunku na bardziej "świeży" ale przede wszystkim zaskoczyła nowym materiałem. 

Duet z Demi Lavato:
Teledysk ma fabułę, nie jest wulgarny jak do numeru "Accelerate". A piosenka jest całkiem przyjemna
-------------------

Kolejnym dla mnie osobiście ważnym utworem, który się pojawił jest dawno zapowiadany, zwiastujący nowy album Backstreet Boys - "Don't Go Breaking My Heart"


Backstreet Boys 20 kwietnia odchodzili 25 - lecie muzycznej działalności. Ćwierćwiecze w działalności boysbandu to naprawdę sporo! Co prawda media zapowiadały to jako "powrót" - ale to nie był powrót, bo ta ekipa nieprzerwanie działa i tworzy razem od 25 - ciu lat.
Piosenka nie przypomina dawnego stylu znanego z największych ich przebojów choć początek mógłby na to wskazywać. 
Utwór jest bardziej elektroniczny niż poprzednie produkcje. Słyszymy tutaj też dużo falsetu, co już dla mnie tak dobre nie jest, bo zaburza efekt. Jedynie wokal A.J., momenty bez falsetu wypadają całkiem nieźle. Co do klipu - nie jest zły, ale dla mnie - ich fanki od 20 lat - nie jest twórczy. 
-----------------------------
Największą niespodzianką i najważniejszą nowością jest nowy singiel Michała Szpaka, który miał swoją premierę 20.05 w jednej z telewizji śniadaniowych (oficjalna data to 24.05). Co prawda po pierwszym przesłuchaniu nie byłam zadowolona - raz, że nagłośnienie było źle, dwa nie została mi w pamięci od razu jak było w przypadku poprzedniego singla "Don't poison your heart".
Utwór bardzo zyskuje "na żywo" - miałam okazję jako jedna z pierwszych osób móc wysłuchać go na otwarcie recitalu w warszawskiej Kuźni Kulturalnej w dniu 21.05. W tym dniu również na zakończenie, na bis miałam okazję wysłuchać utwór ponownie.
Kolejny raz był tydzień później w tym samym miejscu.



Spotify: KLIK oraz Tidal:

Numer jest do kupienia w Google Play oraz na stronie Empik.
Album Michała w sprzedaży pojawi się 7 września.
(tak, tak znów "robię" reklamę ;) 



3 komentarze:

  1. Dziękuje Ci za te drugą piosenkę - jest świetna, a jeszcze jej nie słyszałem. Do teraz. Świetnie opisałaś te piosenki. Nie myślałaś, aby stworzyć bloga/www na której opisujesz swoje interpretacje i wrażenia utworów muzycznych? Chętnie bym czytał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś o tym myślałam ale chyba bym musiała z kimś go tworzyć bo samej by mi czasu brakło. Muzyka jest dla mnie ważna i emocje jakie przekazuje i wyzwala, a taki blog z recenzjami muzycznymi byłby w sumie ciekawą sprawą. Tylko u mnie jest też taki problem, że ja mało współczesnej muzyki słucham, raczej sięgam po starsze utwory i ich się trzymam, bo we współczesnych ciężko mi znaleźć cos ciekawego.
      Może jakby ktoś chciał ze mną stworzyć taki blog to chętnie bym się tym zajęła.

      Na tym blogu mam taki twórczy bałagan - wszystko.

      Usuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.