Translate

14 lut 2015

Niedługo będzie kolejna notka...

Niedługo powinna pojawić się nowa notka dotycząca płyty winylowej. Notkę mam napisaną na papierze, zrobiłam ją jeszcze w styczniu, ale te pewne wydarzenia z końca miesiąca uniemożliwiły mi jej dodanie - zwyczajnie nie miałam nastroju, bo niektóre osoby skutecznie mi go popsuły. 

Może dodam coś jeszcze ze swoich wierszy, o modzie nie chce pisać, bo to jest teraz nie za bardzo mnie przekonuje, z resztą takich blogów jest mnóstwo, a ja nie chce być kolejną "papugą" i udawać "eksperta od mody". Czasem jak kupię coś interesującego to może i dodam notkę, ale nigdy nie dodam notki ze zdjęciami mojej osoby, bo nie lubię fot z "rąsi" i nie lubię promować na siłę się w sieci. Moja twarz i moje dane nie mają tu znaczenia. 
Ubrań nie kupuję w "sieciówkach", więc i tak nic interesującego z postów o ciuchach by nie wyszło. Wolę pisać o muzyce i czasem dodać coś z wierszy lub zdjęć. 

A jeśli ktoś z Was miałby jakieś pomysły i uwagi, to niech pisze pod tym postem w komentarzach lub w dziale SPAM/linki, może dzięki temu wpadnę na jakiś ciekawy temat.

4 komentarze:

  1. Może napiszesz o swojej HIStorii Michaelowej? Nie wiem, czy to już było, ale z chęcią bym to przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuje się pod powyższym komentarzem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam do komentowania.