Translate

3 maj 2022

Album "Dangerous" - limited red vinyl edition - czyli 30 lat później

26 listopada czwarty "dorosły" album Michaela Jacksona obchodził urodziny, okrągłe bo 30.
W przeciwieństwie do nieudanego 25-lecia teraz dostaliśmy możliwość kupna edycji limitowanej albumu.

"Dangerous" 

wersja na czerwonym winylu (wyd. w Europie, w USA szary)

nr 19439889101

W dniu zakupu winylu akurat miałam trochę dziwny dzień, ponieważ miałam dyżur na sali obsługi klienta a później dotarły do nas średnie informacje, nie napawające optymizmem dlatego też postanowiłam zrobić sobie prezent i udałam się do Manufaktury gdzie mogłam kupić to wydawnictwo. 
Przy świątecznym klimacie zrobiłam zdjęcie albumowi przy choince, w Pasażu Róży na tle kamienicy
z potłuczonych luster oraz przy napisie #kochamŁódź 

Tutaj pokaż Wam zdjęcia, które zrobiłam telefonem a dla odmiany i porównania na końcu postu zamieściłam fotki robione lustrzanką. 

Po powrocie do domu nie przesłuchałam go ale odłożyłam na półkę, zrobiłam to w pierwszy dzień Nowego Roku przy okazji porównując dźwięk z czarnym krążkiem. (Na filmiku)

Może nie do końca słychać na filmiku różnicę ale wierzcie że w rzeczywistości jest to odczuwalne i słychać to doskonale. 

Okładka różni się od tej z 1991 tym, że nie jest laminowana. Natomiast koperty na krążek są identyczne. Sama płyta nie jest czysto czerwona a ma elementy szare i mam wrażenie, że jest minimalnie większa. 

Dźwięk i jego jakość w wydaniach limitowanych, specjalnych itp. czyli w wydaniu innym niż czarny krążek jest oczywiście dużo gorsza niż w "klasyku". Jednak album dla wartości kolekcjonerskiej warto mieć u siebie (jak ktoś oczywiście lubi)

O samej zawartości muzycznej nie będę się rozpisywać bo chyba to już zrobiłam (skleroza bo dawno nie publikowałam nic na blogu). 

Jeśli chcecie przeczytać o tym jak piosenki radziły sobie na listach i jak sprzedał się krążek to zapraszam TUTAJ pod post, który stworzyłam z okazji 25-lecia oraz 23-lecia to TUTAJ.
Zatem Enjoy!











1 komentarz:

Dziękuję i zapraszam do komentowania.